MAKE-UP INSTITUTE PRAGUE

Krásnou neděli přeji! 
Konečně jsem na chvíli opustila ten víkendový "spěch" a nyní bych se s Vámi podělila o moje drobné zkušenosti s MUIP! (MAKE-UP INSTITUTE PRAGUE). Po celé dva dny, jsem tu strávila několik krásných hodin, které mi daly nespočet mnoho zkušeností, zážitků a hlavně jsem se seznámila s úžasnými lidmi! Nebyla jsem zde poprvé, moje premiéra v Institutu nastala v lednu, kdy jsem jako modelka absolvovala HAIR DESIGN (fotografie na IG), který byl zahrnut do kurzu MASTER PRO A-Z. Z tohoto kurzu jsem si odnesla několik rad, jak na své nezkrotné vlasy, jak je dokonale natupírovat a jak pomocí žehličky vytvořit "twist vlny" a mnohé další vychytávky ... Odcházela jsem s nadšením a myšlenkou, že si to musím někdy zopakovat. Jenže povinnosti a práce nepočká, po celý únor jsem se do tohoto malebného prostředí bohužel nedostala, jelikož jsou většinou kurzy odpoledne a to jsem časově mimo...Ale tento víkend byl pro mě zlomový a hned v sobotu jsem se dostala na TV&VIDEO MAKE-UP a dnes, tj. neděle na závěrečný test BASIC PRO MAKE-UP KURZ.

 TV&VIDEO MAKE-UP je dle mého názoru opravdu složitý, jelikož artiska musí umět líčit tak, aby make-up před kamerou opravdu vypadal dobře. Je potřeba nanést několik vrstev make-upu, a i když to reálně nevypadá moc dobře a někdy i přehnaně, oko kamery to vidí jinak. Fotku lze jednoduše přes program upravit, ale takový video, reportáž, film či videoklip...to už jde těžko a navíc to stojí neskutečné peníze, proto takto dbají na make-upu, nanášejí několik vrstev a dělají líčení výraznější než obvykle. Když nás studentky kurzu nalíčily, hrály jsme si na takové "moderátorky" což byla opravdu zábava a poprvé v životě jsem byla před mnoha lidmi, s textem v ruce před kamerou! Vůbec jsem se nestyděla :D byla to fakt zábava, ale nedokážu si sama sebe představit třeba na pozici moderátorky. V závěru kurzu naše "moderátorká videa" sloužila studentkám, aby viděly, jak nás nalíčily, zda se někde neleskneme, nemáme "flekatý" make-up či jiné nedokonalosti, které by se profesionálům neměla stát! V koláži můžete vidět, jaké kouřové stíny jsem měla nalíčené, popravdě řečeno, bylo to na mě až moc tmavé, ale rozhodně je to zajímavé. Na prostřední fotografii vidíte kameramana a plátno, kde probíhala naše moderátorská akce! :D 
Závěrečný test BASIC PRO MAKE-UP KURZ začínal brzy než obvykle. V 10hod jsme se všechny modelky sešly, studentky si nás rozebrali a až do půl 12 praktikovaly na nás jakýsi "freestyle". Měly čas na procvičení věcí, které jim moc nešly, aby byly v závěry ty nejlepší! Slečna si na mě zkoušela kouřové stíny, linky a výrazné rudé rty. Několikanásobně odlíčená a namalovaná, vypršel čas a kráčely jsme na oběd. Po pauze nám byly dány čísla a předlohy, podle kterých jsme měly být nalíčený. Dostala jsem jako předlohu Penelope Cruz, ještě mi byla přidělena artistka a osudová hodina závěreček mohla nastat. Odpípaly stopky a postupně jsme chodily na hodnocení. S make-upem jsem byla v celku spokojená. Po hodnocení nastalo focení, na to jsem opravdu zvědavá, jelikož já a moje výrazy nekomentuji a pro mě je každá fotka katastrofa! Momentálně budu na fotografii čekat cca dva týdny a až se ke mě dostane, určitě se s ní pochlubím.


Něco málo jsem pro Vás nafotila, aby jste měli představu jak to v MUIP vypadá. Já to tu mám moc ráda a to rodinné prostředí mě naplňuje. Ráda bych absolvovala ještě několik takových kurzů. Nejvíce mě láká svatební líčení a editorial make-up. Tak uvidím, kdy se mi zas poštěstí a časově mi to vyjde.♥ 

Máte nějaké zkušenosti s MUIP? (modelka/studentka)

Sledujte mě na INSTAGRAMU! (@nikoli.ka)

2 komentáře

  1. Vždycky jsem to chtěla zkusit, tak snad někdy až se vrátím :)
    Ejnets in Lisboa
    Zajímá tě cestování? Přidej se do naší skupiny pro Czech Travel Bloggers TADY :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře! ♥