Brýle jedině v MISTEROPTIC.CZ

Krásný víkend milí čtenáři. Konečně volno a konečně čas na psaní.
Tento článek už pro Vás připravuji pár dní, ale poslední dobou jsem vždycky ráda, když už jsem v posteli. Popisek postu mluví za vše, měla jsem možnost navštívit kamennou optiku MISTER OPTIC v Praze. Pobyla jsem zde skoro půlku dne, z této návštěvy jsem nadšená, tak bych Vám ráda sdělila své dojmy, zkušenosti a snad nějaké ty rady a tipy.
MISTER OPTIC nemá pouze kamennou prodejnu v Praze, ale i také v Plzni. Takže pokud nechcete jezdit až do Prahy, můžete sem. Pokud Vám nevyhovuje ani jedno místo, tak tato optika slouží i jako "internetová" takže brýle si můžete vybírat v pohodlí domova a objednat si je i na zkoušku, aby jste vyzkoušeli, jestli Vám vůbec padnou nebo ne. O téhle té možnosti se můžete více dočíst zde. Jelikož jsem v Praze poslední dobou snad každý den, naskočila jsem na tramvaj a jela jsem směrem k Václavskému náměstí, jelikož poblíž, přesněji v ulici Palackého Mister Optic sídlí. Už hned ve dveří mě vítaly dvě moc příjemné paní, které ochotně se mnou trpěly mojí nerozhodnost, jaké brýle budou ty number one
Nejvíce do oka mi padla značka RAYBAN. Není ani divu, jelikož už jedny od této značky dioptrické brýle vlastním přímo také z MISTER OPTIC.

 Nejdříve jsem si vybírala sluneční a ve velkém vybírání jsem i zabrousila do dioptrických, kde mě uchvátily jedny, ty jsem prostě musela mít! V dnešním článku se ale bohužel nedozvíte, které to jsou, ale v dalších článcích uvidíte "outfity", kde brýle, které jsem si v ten den odnesla budu mít na sobě jako doplněk. U těch slunečních brýlí mi byly trošičku volné nožičky, ale to nebyl žádný problém. Daly se do takového speciální přístroje, kde nožičky "ohly" do takového úhly, aby mi nepadaly z obličeje.
Dioptrické brýle jsem si pořizovala bez toho, aniž bych měla recept od svého očního lékaře, jelikož jsem už dopředu věděla, že oční zrak na pobočce měří zdarma. Tento proces mi snad dal zabrat více, než samotné vybíraní brýlí. Nejdříve jsem koukala do přístroje, který vidíte hned na prvním obrázku, viděla jsem v něm jakýsi obrázek, který se postupně zaostřoval, byl to snad balón v krajině, ale určitě všichni, kdo jste byl na měření očního zraku znáte. Následovala další fáze... Na obličej mi byly nasazeny extra těžké brýle, po kterých jsem snad měla proleženiny! :D ...Různě se mi tam střídaly sklíčka s dioptriemi, při čemž jsem koukala na obrazovku s čísly a obrazci a takto jsme pátraly po mých správných dioptrií. Hotovo! Oční zrak změřen...A teď už jsem jen vybírala jaký typ sklíček do brýlí zasadit. Myslím si, že nemá cenu tyto druhy zde rozepisovat, protože každý kdo si dioptrické brýle pořizuje, si vybere sám. Tak fajn, to je ten celý proces u konce, teď jsem jen čekala 6dní včetně víkendu, než mi přišla sms, že mám brýle hotové...Při poslední návštěvě mi ještě všechno zkontrolovaly a mohla jsem spokojeně odejít domů....
Pokud by někoho zajímala cena sklíček, či jiné dotazy, můžete mi napsat do komentář, mile ráda všechny Vaše dotazy zodpovím.

KRÁSNÝ ZBYTEK DNE!

Žádné komentáře

Děkuji za Vaše komentáře! ♥