JSEM INSTRUKTORKA FITNESS

Krásný nový rok 2018 přeji!
Z blogu stírám prach a startuji novou éru článků. Od cestování po fitness? Jo, je to tak. Ty měsíce strávené v Anglii mi doslova otevřeli oči. Přemýšlela jsem co bude se mnou dál...Upřímně jsem byla zmatená, nevěděla jsem co jsem chtěla. A to teď nemyslím školu! Na vysoké jsem byla neskutečně nespokojená, potřebovala jsem dělat něco co mi hodí pořádnou chuť do života. Od rána do večera jsem byla nad tímto tématem zadumaná.
Joooo už to mám! Založím si svoje beauty studio a budu profesionálně malovat, udělám si kurz v MAKE UP INSTITUTE a budu famous...Ano, z toho opravdu sešlo, makeup, malování a všechno kolem toho mě strašně baví, ale nebyla jsem si tímto moc jistá...

A stále jsem byla nespokojená. Až jednoho krásného dne, kdy jsem opět seděla pomalu až do 4 do rána na internetu, zabrousila jsme na fitness kurzy. Že bych já někoho či něco předcvičovala? Ha ha, opravdu jsem se tomu smála. Najednou jsem narazila na něco co mě opravdu nadchlo. JUMPING FITNESS INSTRUKTOR a v prosinci? To už budu dávno v ČR a ještě budu mít tak měsíc na to, abych to strávila v posilce a nabrala kondici. Na jumping jsem dlouhodobě chodila jako klientka a tááák mě to bavilo, ta hudba, sestavy na skákání, atmosféra, mooore energy! CVAK, přihláška odeslána.

Woooow, měla jsem z toho táák dobrý pocit. Už jsem chtěla prosinec :D Rodině a přátelům, když jsem to vyprávěla, tak se to moc nezdálo. Přišlo mi, že z toho ani nemají takovou radost, jako já, ale já věděla že mě čeká něco skvělého!
Když nad tím zpětně přemýšlím, je to na jednu stranu velice vtipné. Nikdy jsem ve fitku nestrávila čas, nikdy jsem si nešla zacvičit. Když už tak jen doma a nebo jsem si jen tak vyběhla do parku na půl hodinky. 
Samotné školení probíhalo v Pardubicích celý víkend. Pro mě trochu z ruky město, ale jela bych kamkoliv, třeba i do Brna! :D ... Cesta byla dlouhá, měla jsem nepříjemný pocit, když jsem projížděla Prahou, ale vše probíhalo hladce, bez dopravních karambolů, až na vylitý protein s mlíkem na palubce auta, který jsem si připravila na cestu k posílení, ani nechtějte vědět jak se mi to stalo! :D
Celý víkend jsme pomalu skákali od rána do večera, byl to masakr, potilo se mi snad všechno i to, co jsem si myslela, že ani zpotit nejde! :D
Nechyběla ani teorie, anatomie a různé random zkoušení. Cítila jsem se opravdu skvěle, pocit jako nikdy předtím, dělala jsem to a zajímala jsem se o věc, která mě nesmírně naplňuje!
Poslední den k večeru, jsme měli záverečné zkoušky, trochu teorie a praktickou část, kde jsme před všemi předcvičovali, takovou svojí basic hodinu.

Řeknu Vám, je to zvláštní pocit být v sálu TA jediná, kterou "musí všichni poslouchat" a cvičit podle ní. 
Před odjezdem domů jsem byla obdarována DIPLOMEM! Tadáááááá. Já jsem to dala! Je ze mě INSTRUKTORKA! A následující týden jsem dostala spolupráci s FITNESS 14, kde vedu své osobní lekce, naprosto mě to pohltilo! 

V tomhle směru jsem se opravdu našla a mám do budoucna veliké plány. O:)
Aby toho nebylo málo, na konci ledna jedu do Prahy na školení instruktora H.E.A.T. Program.

Pokud by někoho zajímalo podrobný článek o tom, jak krok po kroku probíhalo školení jumpingu v Pardubicích můžete mi zanechat komentář. A abych nezapomněla na projekt Anglie bez agentury, chystám pro Vás článek, jak se připravit na pohovor v anglickém jazyce

DĚLEJ TO, CO TĚ BAVÍ!
PŘEJI KRÁSNÝ DEN :-) 

2 komentáře

  1. Super článek, moc gratuluji. Blog se mi moc líbí :-)
    mrkni i ke mě
    www.monis--life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře! ♥